mandag 20. februar 2012

Litt teknisk informasjon ang matoppskrift.no

Etter en hektisk søndag med fastelavn, har jeg sett at det må gjøres noe drastisk med nettsidene, slik at de er forberedt på de mange besøk som kommer i forbindelse med høytider. Etter grundige undersøkelser, vil jeg i de nærmeste ukene fjerne, rette opp, justere masse kode bak nettsidene, slik at forhåpentligvis til neste høytid vil nettsidene være raskere å laste inn for dere.
I denne perioden vil det kunne oppstå feil, men jeg vil hver kveld kjøre ett program som sjekker for dette.
Jeg så jo at i går på fastelavn, var sidene i perioder umulige å komme inn på.

Med det samme vil jeg og informere om at jeg har gjort det mulig å "Like" hver artikkel og oppskrift på Facebook. Jeg ser at dette har blitt veldig populært og det er veldig gøy for meg.

Ha en videre god Mandag til alle dere som bruker nettsidene.

mvh Knut Pettersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar