fredag 1. januar 2010

Nytt år og nye muligheter

Nå har de fleste av oss overlevd 2009 uten for mye problemer og alt ser jo bare lyst ut i 2010.
Det samme her hjemme hvor det nå blir veldig mye jobbing med nettsidene. Jeg har hatt rekordbesøk i desember med 52 % økning fra 2008 og webserveren har slitt på de verste dagene. Men nå blir det litt stillere noen mnd og jeg får fikset opp i problemene.
Jeg vet at mange av dere ikke kom inn på sidene, særlig 29,30,31 desember og det beklager jeg, men med rundt 30.000 lesere pr dag og veldig mange inne samtidig så skar det seg litt.

Veldig mange av dere var inne på denne artikkelen om kalkun, som er veldig populær:
Den samme i en nyere versjon ligger her.
Det er jo litt gøy når disse 2 har hatt nær 30.000 lesere alene i desember

Hva skjer fremover?

Jeg vil fortsette å oppdatere denne bloggen med ujevne mellomrom, men det blir kun med restauranter vi tester, produkter vi prøver og når vi lager noen godbiter hjemme.

Nytt fra nettsidene vil nå og bli publisert på en ny side på facebook. En såkalt fanside av Matoppskrift. Her legger jeg inn linker, bilder, ingresser til interessante artikler mm. Og etter som jeg får satt meg mer inn i dette så blir det nok noe mer.

Se siden her: Og da må dere selvfølgelig legge dere inn som fans.

Ellers ha ett godt nyttår alle dere som leser denne bloggen (mellom 50 og 150 hver dag).

Knut





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar