søndag 2. august 2009

Besøk på restaurant La Sangria


Nå har jeg hatt runden i Oslo igjen med mange restaurantbesøk, men igjen har jeg oppdaget en fantastisk restaurant med ypperlig mat som jeg absolutt anbefaler.
Like foran inngangen til SAS hotellet i Holbergs gt 19 ligger denne lille restauranten med spansk mat.
Vi var her å spiste og drakk oss gode og mette i en hyggelig atmosfære, med veldig personlig og hyggelig service.
Det er lunt og koselig inne med masse spanske duppeditter rundt forbi.
Menyen har mange tapasretter, men og vanlige spanske hovedretter som vi spiste. Og det er skikkelig mat ikke bare pyntede tallerkner som man ikke blir mett av.


Bildene viser en innbakt kyllingfilet øverst og lammeskiver som vi spiste. Vi hadde og creme catalana samt spansk karamellpudding til dessert.
Så denne anbefales på det varmeste for alle som er i Oslo og vil ha genuin spansk mat, og kanskje samtidig få teste spansk kunnskapen sin.
Jeg kommer tilbake med fyldig anmeldelse på nettsidene mine litt senere.

Knut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar