lørdag 23. mai 2009

Activia virker faktisk!


Som jeg nevnte for noen dager siden har jeg prøvd å spise en activia yoghurt hver dag den siste uken. Med en masete reklame som lover hjelp mot oppblåst mage og bedre fordøyelse, så måtte jeg bare prøve dette.
Og min erfaring er faktisk god. Jeg syns selv jeg merker bedring og det på en fordøyelse som har en reel sykdom, ikke bare psykisk eller dårlig livsstil.
Og nå fortsetter jeg eksperimentet noen uker til og ser hvor det ender. Yoghurten er ikke så dyr at det gjør noe og smaken er ganske lik de andre merkene.
Den som smaker best er den med korn.
PS:
Og jeg er ikke sponset at activia for dette!!
Knut

1 kommentar:

  1. Hei, ser denne er postet for ca tre år siden, men men.
    Jeg kjøpte meg activia i forrige uke. Etter å ha spist en begynte jeg å fise noe utrolig mye, tenkte ikke noe over det før jeg spiste den andre også og det samme skjedde igjen, skal dette være effekten? Det var i hvert fall sykt irriterende..

    SvarSlett