lørdag 23. mai 2009

Vi tester den nye grandisen.

Grandis har kommet med 2 nye ekstra tynne typer. Disse er mindre og med tynnere bunn. Men ikke noe rimeligere.
Vi har kjøpt inn begge 2 men har først fått testet den med marinert kylling, og spesielt for å se om den trenger ekstra ost som den vanlige grandisen.
Derfor tok jeg en pizza og la godt med jarlsbergost på den ene halve og ingenting på den andre. Og jeg må si det med en gang, den er dobbelt så god med ekstra ost, og det har grandisen alltid vært.
Den uten ekstra ost blir tørr og smuldrete.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor stabburet har fjernet la Mia pizza som de lagde i en periode. Den var den desidert beste pizzaen som kom fra den kanten. Og den nye grandisen når ikke opp til den.
Min personlige vurdering av frossenpizza nå er at den beste er Pizza Originale(også den fra Stabburet). Den hever fint, blir ikke for sprø og har god smak.
Knut

1 kommentar:

  1. Hei!
    Fant nettsiden matoppskrift.no via KK (tror jeg) og havnet videre på bloggen din. Veldig interesaant det du gjør her, særlig det med å egne ut næringsinnhold i oppskriftene. Skal se nøyere på sida di no. Bor i Kristiansand jeg også så artig hvis du anbefaler restauranter i samme slengen :) Jeg har nylig lansert en nettside/blogg hvor jeg ønsker å inspirere til en grønn livsstil, og da blant annet med mat. Lykke til videre!

    SvarSlett