søndag 21. juni 2009

Restauranttesting i Oslo

I forbindelse med en konsert i Oslo tidligere i uka, ble det tid for 3 restaurantbesøk. Jeg pleier når jeg har anledning til det å skrive små artikler om disse besøkene og legge den ut på nettsidene.
På denne turen besøkte jeg Brunello Pizzeria, Løvebakken og Kaffistova.
Dere kan lese om besøkene her under:
Brunello
Løvebakken
Kaffistova


En annen ting er at jeg overnattet på det nye Quality 33 hotell på Økern. Dette var en svært blandet opplevelse men absolutt noe for de som vil oppleve noe utenom det vanlige av hotell.
Dette er en stor koloss av ett hotell med veldig moderne design innvendig(se bilde av resepsjonen og hotellet utenfor her til venstre). Er noe upersonlig og med fancy designer møbler som er vonde å sitte i. Små rom(iallefall mitt) og faktisk mulig å gå seg vill inne på hotellet. Håpløst utenfor med beliggenhet mellom en 4 felts trafikkert vei og industriområde på andre siden. Og svært usentralt i forhold til sentrum av Oslo før en finner ut av T bane stasjonene(reis fra Risløkka stasjon siden Økern bare er ett stort anleggsområde).
Hadde en flott og kjempestor frokostsal med god mat. Betjeningen var fra kjempehyggelige til noe upersonlige.
Hotellet har og slike nøkkelkort med radiosignal eller noe, som en må stå å vifte med foran dører, heisknapper og trapper. Sikkert stilig men for meg bare irriterende.
Så skal du oppleve Oslo så fins det bedre og mye mer sentrale hotell.

Knut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar